reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Arpasova

Silvia Arpasova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj zanechávam silný dojem a viacero mužov mi už povedalo, že sa ma boja. V skutočnosti ma však môžete natrieť na chleba :). A ako Anne Hathaway, aj sa vyznávam heslo "Keep them guessing". V praxi to znamená, že ak vás nepriateľ podceňuje, máte tromf v rukáve. :)A všimla som si, že v poslednej dobe používam až príliš často sarkazmus a humor namiesto bežnej komunikácie, bohvie čo by na to povedali psychológovia. Žeby kompenzácia humorom? Hmmm. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Mojich 20 rande z Pokecu

Silvia Arpasova

Mojich 20 rande z Pokecu

"Včera som ti neodpísal, lebo som bol na rande s dievčinou, s ktorou sa stretávam už dva týždne. Asi si ju vyberiem," znie veta Martina z Bratislavy dva dni po našom rande, kde túto slečnu akosi zabudol za celý večer spomenúť, rande, ktoré sa navyše skončilo francúzákom.. WTF? Seriously, WTF? Po tejto vete som zavrela Pokec, a odvtedy sa doňho neprihlásila. Celá táto etapa môjho hrôzostrašného roku 2010 začala tvrdohlavosťou, kedy som si napriek početným varovaniam a niekoľkým prízvukovaným zákazom dupla: "Každý muž stojí za spoznanie a každý spôsob zoznamovania stojí za vyskúšanie; nebudem si namýšľať, že som niečo viac. Nemôžem predsa zavrhnúť niečo, čo som nevyskúšala."

  • 29. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 620x
  • 11
"Babka, rozprávaj nám o tých starých zlatých časoch"

Silvia Arpasova

"Babka, rozprávaj nám o tých starých zlatých časoch"

...dobiedzali sme každý večer pred spaním, keď sme ako deti trávili každé leto pravidelne týždeň-dva u babky v garzónke. A babka sa vždy zasmiala a povedala "Ale deti, nepredstavujte si, že boli až také zlaté". Nám to však bolo jedno. Rozprávanie o tom, ako babka chodila s rodičmi ku grófom Pálfyovcom na čaj na Červený Kameň, alebo ako vykopali na záhrade za domom poklad v podobe zlatých mincí keď kopali latrínu, to bolo dosť na prekytie faktov, ako napríklad že babka už od mala musela žmýkať prádlo v studenom potoku a odniesla si z tých čias reumu.

  • 3. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 427x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu